Vanaf begin juli 2005 begin ik met mijn assistentschap bij de practitioners opleiding NLP bij Arcturus in Kessel België. Na twee jaar NLP aan het NAP in Amsterdam en twee jaar transpersoonlijke coaching en counseling bij Arcturus vind ik dat het tijd word voor de volgende stap. Ik heb er erg veel zin in, mede door de inspirerende wijze waaarop Eric Schneider aan NLP gestalte geeft.

Van de website van Arcturus:

“Arcturus leert je via N.L.P. oplossingsgericht denken
N.L.P. staat voor Neuro Linguistisch Programmeren, een concreet inzicht in ons denken, voelen en handelen als mens. N.L.P. geeft de mogelijkheid om op relatief korte termijn je levenskwaliteit op psychologisch en op praktisch vlak aanzienlijk te vergroten op een emotioneel intelligente manier. N.L.P. geeft:
een oplossingsgerichte manier van denken
een antwoord op de vraag: ‘Wat wil ik?’
een middel tot formuleren van doelstellingen
inzicht in het functioneren van onszelf en anderen
een manier om flexibiliteit te ontwikkelen

In het kader van Arcturus trainingen bouw je via N.L.P. onder meer aan (zelf)vertrouwen, (zelf)respect, (zelf)acceptatie en toegang tot emotionele intelligentie waardoor onafhankelijk optreden en spirituele verdieping mogelijk wordt.”

zie ook:
www.arcturus.be

Ik zal van tijd tot tijd hier op coachlog mijn ervaringen neerschrijven.

Kees

Gepubliceerd door

Kees Dullemond

trainer en coach.

Geef een reactie

