Leuk een beetje surfen op het internet. Kom ik een foto tegen van het bandje waar ik in 1984 in speelde. Midnight to Six! Ik heb zelf helemaal niets meer van die band. Geen bandje, geen foto’s niets. Terwijl het toch wel een heel leuk bandje was. We zijn er toen mee naar Berlijn geweest (zie foto) en hebben daar een aantal optredens gedaan, we hebben zelfs in Paradiso gespeeld. Bij ons bandje is ooit Monique Klemann begonnen, al zal ze dat waarschijnlijk ontkennen. De band is vlak daarna uitelkaar gevallen Henk en Richard zijn Fatal Flowers begonnen, Monique en Tijn begonnen Lois Lane. Wat de andere blazers zijn gaan doen weet ik niet precies, ik ben in een grote soul/funk band gaan spelen, Crime Passionnel.
Allemaal lang geleden.

Kees

Gepubliceerd door

Kees Dullemond

trainer en coach.

Geef een reactie

