“DEN HAAG – Vrijdag 25 november 2005 staat voorlopig te boek als de dag met de langste avondspits in de historie van de Nederlandse snelwegen. Op de A2 stond vrijdag in de avondspits de langste file met 90 kilometer in zuidelijke richting. Volgens de ANWB stond er rond zes uur in totaal 802 kilometer file. “

Daar word ik nu niet bepaald vrolijk van. Ik had een klus bij de rechtbank in Rotterdam, dat betekent voor mij dat ik om een uur of 5.45 in de auto moet zitten om de files bij Amsterdam een beetje voor te zijn, het was echt noodweer vanmorgen, extreem veel regen en wind. Terug begon ook dramatisch. Gelukkig werd het weer richting het noorden gaandeweg steeds beter.

Het is dat ik m’n werk zo vreselijk leuk vind om te doen…………..

Gepubliceerd door

Kees Dullemond

trainer en coach.

Geef een reactie

