Laatste keer Arcturus ….

Het is de vrijdag na …. Ik zit nog op mijn bed met mijn IPad op schoot. Gisteravond teruggekomen van een prachtige vierdaagse training leiderschap en spirituele ontwikkeling in België bij Arcturus. Donderdagochtend nam ik afscheid in mijn hotelletje waar ik de afgelopen 12 jaar met grote regelmaat kwam, en gistermiddag nam ik afscheid van de groep deelnemers aan de training en misschien ook wel van een beetje Arcturus zelf.
Ik ben gevraagd om deze training de komende jaren te blijven geven bij Arcturus, maar besloot dat niet te doen. Ik wil mijn volle aandacht geven aan mijn eigen bedrijf, Mindable. Daar stop ik alle energie in. Dat betekent dat ik weinig tijd meer heb om externe trainingen te doen . Natuurlijk een leuke klus met een ander bureau of collega trainer sla ik niet af, maar een meerjarig commitment ga ik niet meer aan. Ik geef trainingen die een expressie zijn van Mindable. Die de geur en kleur hebben van mijn bedrijf.
Maar ik ben wel heel dankbaar voor de inspiratie van met name Eric Schneider, directeur van Arcturus. Hij is één van mijn belangrijkste leraren geweest.
Voor hem maak ik een diepe buiging.

Gepubliceerd door

Kees Dullemond

trainer en coach.

Geef een reactie

