Ik musiceer weer .. na 15 jaar.

Tja zo loopt het leven zo nu en dan. Van mijn 20e tot mijn 40e fanatiek muziek gemaakt en dan ineens geen noot meer spelen. Te druk met andere zaken, laten we maar zeggen…. en tegelijkertijd knagend voelen dat het niet klopt. Nu heb ik kennelijk weer  de rust om mijn sax op te pakken en te genieten van muziek maken, uitdagende stukken spelen, mijn techniek weer een beetje op pijl zien te brengen etc. en straks ook weer met anderen te gaan samenspelen.

Aan de linkerkant van de pagina heb ik een kopje ‘de muzikant’ gemaakt en daar kun je beknopt lezen wat ik in de muziek gedaan heb en waar ik zin in heb!

Gepubliceerd door

Kees Dullemond

trainer en coach.

Geef een reactie

